Tisdag

Igår slutade jag ett. Hämtade vildarna å Kian stack iväg direkt. Jag å Neah åt mellanmål å städade å lekte lite. Sedan kollade vi på tv. Vilket ledde till att båda somnade å så låg vi när Marcus kom hem. Så gött. Åkte iväg å köpte kattmat å kattsand å sedan var man nästan tusen kronor fattigare. Lagade mat med färska kryddor från balkongen. Blev så gott.

Idag slutade jag med ett drog till gymmet, var helt ensam, tråkigt som fan, men körde iaf 45 minuter. Sedan hämtade jag vildarna käkade å solade en timme. Så underbart med sol. Det är precis det man behövde. Var hos kiropraktorn idag. Lyckades knäcka till höften ordentligt. Så hoppas smärtan försvinner snart så att jag kan springa igen.

Ikväll blir det game of trones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0