Söndag

Veckan har gått så snabbt. Jobbat en del över, finns så mycket att fixa inför sommaren. Tog ut löshåret i torsdes, så nu känns det som om jag inte har nåt hår alls.
I fredes var jag på bulls å drack cider med Malin, mysigt nu när man kan sitta ute. Kollade bilder på huset dem ska köpa/ har köpt.
Igår cyklade Marcus downhill, jag å vildarna åkte till stan köpte skjorta till Kian å lämnade tillbaka skor som gått sönder, sedan åkte vi till flygstaden köpte skot till båda två Neah på skopunkten två par 150kr. Kian ett par på teamsportia 600kr. Tycker egentligen det är för dyrt, men nu börjar det ju bli viktigt vad han har på sig. Vi åkte tillbaka till stan igen å köpte lite presenter.

Sedan hem oxå cyklade jag å Neah till maxi, köpte blommor å kryddor sedan hem å planterade på balkongen. Blev så mysigt. Vid tre kände jag att jag behövde en powernap så somnade. Men snoozade å vakna kvart i fyra. Panik för skulle vara hos Tina halv fem, å inte ens lagat middag ännu. Så stresslagade mat letade kläder sminkade mig å lockade håret plus packade väskor till barnen som skulle sova hos mina föräldrar. Men var där vid fem. Inte illa. Invigde min nya knallrosa spetsklänning från Nelly å höga klackar. Blev skitnöjd.
Vid halv stack jag hem å sedan gick jag å Marcus till Johan som hade 25- årsfest. Var en hel del grupperingar men hade skitkul ändå.

Drog in till stan vid elva å dansade på Mårtenssons till ett å sedan tog vi taxi hem. Ville inte vara trötta.

Vaknade vid åtta idag å sedan har vi cyklat hela prins Bertil stig plus en bra bit till haft picknick på vår sten å käkat italiensk glass på Ricardos. Sedan cyklat hem igen. Blev en runda på minst 3,5 mil längs kusten. Så fint.
Sedan har vi badat å grillat hos mina föräldrar, så nu är vi helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0