Lördag

Har värsta ångesten över mitt sista arbete i skolan. Orkar inte vill inte. Kränger godis istället. Gick upp vid nio imorse då Neah tyckte jag skulle sluta sova, killarna var iväg på fotboll, Kian hade två matcher. Pluggade å plockade om vartannat. Läste å läste å läste å började skriva ett fall, läste igenom uppgiften fick ångest då det känns för stort, ett stort arbete på en hel kurs. Tränade å pluggade, när killarna kom hem gick jag å Neah ut lekte på lekplats å käkade glass köpte födelsedagspresent till Misse å gick hem å sjöng.
Kian lyckades trampa sönder den ena presenten direkt. Tur att det bara var katten som fyllde år. Pluggade å spelade candycrush. Då kommer Kian å säger att Neah sover. Pluggar å försöker väcka Neah. Ger upp både pluggandet å väckningen hon får sova en timme å när Marcus kommer lagar vi mat. Sedan går vi å köper godis kränger å spelar candycrush. Slänger allt jag skrivit i dag. Byter ämne å börjar om pluggar en timme å nu vill jag ge upp igen. Men jag kan ju inte skita i det nu när kursen nästan e färdig. Ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0