Söndag

Blev en hel del jagande av katter i natt. Så nu har vi stängt ute de på balkongen för natten. Riset alltså.

Vaknade vid åtta idag. Gick upp tog på mig underställ å träningskläder, värmde upp å sprang. Tydligen ska man öva på att springa fastande om man ska klara långt, jag satsar ju på maraton.
Gick sådär, att inte käka var ingen fara. Men inte sprungit på tre veckor för mitt knä. Å insåg att det nog är nya löpskor jag behöver. För det känns i knät nu med.

Blev 7 km iaf. Sedan hem å då storstädade vi( mest jag då Marcus drog iväg med ungarna, först inlines åkning å sedan simskola).

Han skulle fixa dammningen sedan. Får fråga när sedan är, för än har det inte hänt.

När Kian hade fotbollsträning passade jag å Neah på att hälsa på Tina å Wille. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0