Plugga?!

Har kommit till bana 128 på candycrush på mindre än fyra veckor. Ni förstår hur mycket annat som inte händer här hemma. Marcus var med Kian på fotbollsträning, vilket innebär att jag ska laga mat å fixa här hemma tills dem kommer hem.
Men gissa vad jag gjorde? Tio i sex upptäcker jag vad klockan är å träningen slutar sex. Får panik när hela köket e fullt med disk å jag inte ens funderar ut vad jag skulle laga. Men tio över sex hade jag å Neah hunnit fixa mat ( böngryta) fixat disken å plockat undan tvätten. Tur att hon älskar att hjälpa till.

När läggningen var gjord bestämde jag mig för att plugga. Men jag måste vara världssämst på det. Men fusklappen är iaf färdigskriven.
Får se hur det går imorgon.
Känner mig en aning nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0