Karma

Känns i kroppen att man tränat. Borde städa, men just nu hänger vi på Kians rum. Har iaf handlat lite, Marcus lagade mat innan han drog iväg för att åka snowboard. Så nu gör vi så lite som möjligt. Kians mun har gått i ett sedan vi kom hem, så mycket att berätta å tusen frågor som man inte alls kan besvara. Typ vem som uppfann vad å när.

Å i morse upptäckte vi ett misstänkt hål i Neahs byxor, så där hade hon mer vart med saxen. Men jag vet person( hennes mamma) som gjorde samma sak i samma ålder. Å mina föräldrar tyckte inte heller om det. Minns att jag sa att saxen ramlade. Den ramlade dock lite för ofta, för att mina föräldrar skulle gå på det. Som straff fick hon att hon får köpa ett par nya byxor för sina egna pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0