Fredag

Jobbade till ett, hann väl nästan med det vi skulle.
Hämtade vildarna å fick i oss lite mellanmål. Sedan snabbdamnsög jag oxå gick vi till maxi. Kian gick typ tre meter bakom mig å Neah, för vi smaskade när vi tuggade tuggummi, å han ville inte gå jämte grisar.

Precis utanför maxi inser jag att jag glömt inköpslappen. Funderar två sekunder på att vända. Men känner att det inte är lönt. Men ringer Marcus å ber honom hämta den på väg hem från jobbet. Så typiskt mig.

Lämnar in barnen i minihuset å handlar å hämtar ut paket. Sjukt lång kö, tog längre tid att hämta ut paketet än att handla. Ok jag överdrev lite, men ändå.

Käkade Neahs favvorätt tacos, å hon åt bra. Även om det bara e ost, köttfärs å gurka utan skal som slinker ner. Men det äter hon iaf.

Bestämde mig för att cykla lite. Så gick över till föräldrarna å cyklade tre mil på hennes träningscykel.

Å nu slappar vi i soffan, Marcus kollar på nån dålig film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0