Första dagen

Kvällen har tillbringats hos familjen Olsson, Jessica å Jocke å med Tina och Adam å alla våra vilda ungar.

På grund av magsjuka fick ju Marcus vara ensam hemma. Men hade två burrande benvärmare som sällskap.

Eftersom Jocke är kock käkade vi asgod mat. Vid elva kom Marcus å hämtade hem oss. Ville ju fira tolvslaget ihop.
Så trots sjukdom har det vart en trevlig å mysig kväll.
Det ända negativa e att jag e så sjukt mätt, alltså illamående. Men eftersom barnen inte ville käka crème brule( stavas). Så var ju jag tvungen att kränga två. Kan ju säga att det var sjukt skönt att ta av mig klänningen.

Å eftersom att jag börjar jobba 06.15. Så känner jag att det är dags att sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0