Dag sju

Jobbade till ett idag, som vanligt kaos, två sjuka å vi fick in 0?!  Tillslut kom en av de snälla kvällarna in å jobbade. 

Hämtade lillfisen efter jag slutat å cyklade hem till minas föräldrar där Kian var. Vildarna lekte å jag cyklade en timme. Å efter jag duschat stack vi hem. 

 

Nåt gick fel å det blev värsta bråket, har aldrig sett honom så å visste inte alls hur jag skulle hantera det. Men när Marcus kom hem var det ok igen. 

 Vi lagade mat käkade oxå stack jag ut å handlade. Inte för att vi behövde något, utan mest för handlandets skull. 

Kvällen har mest bestått av mys med Kian å ostrulle ätande. Hyvla ost, bred på smör å rulla. Asgott å ungefär lika nyttigt som allt annat jag trycker i mig på kvällarna   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0