Torsdag

Veckan har gått sjukt snabbt. Trots att vi inte gjort så mycket. I tisdes kom Kian hem från hbg, så em å kvällen tillbringades mest med honom. Igår slutade jag tidigt. Sprang en liten runda (5 km) efter jag hämtat vildarna. Sanna var snäll å passade dem.

Sedan cyklade jag å Neah till maxi, hon ville cykla själv å det kändes inte så bra när det är blank is på många ställen. Vi cyklade sakta, men självklart trillade hon jag fick panik när jag såg det i ögonvrån å tvärbromsa inte det bästa på blankis, så där låg vi båda två.

Hemma igen upptäckte vi att Kians mobil var borta å letade å letade å blev arg, för han e ju ganska bra på att skarva bort saker. Tillslut berättade han att han glömt den ute för två veckor sedan, å inte vågat berätta.

Idag hämtade jag vildarna vid halv fyra. Sedan hem å när Marcus kom åkte han å Kian å köpte en ny mobil, som han såklart fick betala själv. Medan jag å Neah åkte in till stan. Köpte födelsedagspresent till Sanna å en ljusstake å lite ljus till mig själv.

Ikväll har vi kollat på film the impossible tror jag den hette. Så bra iaf.
Nu sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0