Lördag

Jobbade sju till tio idag. Extra pass, som jag ångrade som fan när jag gick upp. Som alltid när man tar extra pass.

Tiden gick iaf sjukt snabbt. Cyklade hem å Marcus stack å tränade. Jag käkade å lämnade barnen hos mina föräldrar å tog på löparskorna. Tänkte ta en kort lugn runda. Men blev en mil på 45,10. Bästa tiden nånsin!! Det som stör mig lite e att på km nr 2 sprang jag på ett ställe där det brukar vara grusväg, men idag var det femsex hundra meter blank is. Så fick ta det sjukt lugnt. Så låg på runt fem minuter under den km. Annars låg jag på mellan 4,21-4,26 min per km. Så hade jag inte sprungit in där, hade jag antagligen legat på 44,40. Å mitt mål är att springa under 45. Men sjukt nöjd iaf.

Har sedan vart på barnklädes å ljus party/ visning. Köpte knäckebröd för 75kr. Frågade Neah om hon ville ha en jättefin tunika, hon sa. Mamma den är jättefin, men jag vill inte ha den, för jag vill att du sparar dina pengar. Så gulligt!! Sedan valde hon en klänning som var dyrare.

Neah fick välja mat, så blev tacos. Den ända mat hon verkligen äter eller köttfärsen, gurka utan skal, ost å tacochips. Men hon äter mycket!

Å nu käkar vi godis å myser

Neah fotade därav de här bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0