Fredag

Jobbat idag precis som alla andra dagar. Skulle slutat tre, men det blev till kvart i fyra. Hämtade lillfisen å kom hem samtidigt som Marcus. Käkade å gjorde det som vi alltid gör på fredagar. Det som halva halmstad gör på fredagar, handlade.
Efter jag betalat kollade jag kontot, 31kr. Å bara tolv dagar kvar till löning.
Å inte ett dugg ångest. Konstigt nog. Men har 900kr på ett annat konto. Men dem lär ju användas imorgon.

Men pengar e ju till för att användas. Eller?!

Skulle sprungit en runda, men latheten vann efter vi lagat å käkat mat. Å nu har vi precis kollat Alvin å gänget.
Men drar kanske över till mina föräldrar å cyklar lite. Två veckor sedan sist. Så kanske på tiden.

Bilden visar hur grym fotograf jag e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0