Torsdag

Jobbade till tre idag. Men flaxade ut mellan ett å halv tre å stack å tränade. Man får ju hitta tiden någonstans.

Hämtade vildarna, hem fixa lite byta grejer äta å sedan simskola för Kian. Lovade att köpa glass om dem skulle uppföra sig bra. Tyvärr vet knappt mina barn vad ordet uppföra betyder.
Jag sa till Neah att hon skulle sitta med mig vid sidan om. Men nej hon skulle ta badlekgrejerna upp ur vattnet å sitta på dem. Sa nej, sista chansen nu. Tittade bort å när jag tittar tillbaka, sitter hon på baddängkanten med fötterna i vattnet fullt påklädd.
Det blev ingen glass, det blev skrik gråt å Marcus fick hämta surungen. När simskolan var färdig cykla jag å Kian hem, mötte dem andra i dörren som var påväg till lekplats.
Vi lagade mat å gjorde chokladpudding. Det är ju inte glass. Trots att det är Neahs favorit, var hon fortfarande arg på mig å jag var dum å hon ville fortfarande ha glass. Detta påpekade hon många ggr under kvällen.

När vildarna blivit lagda pluggade jag en timme, sammanfattade två kapitel, skrev svar på frågar till två andra kapitel å reflekterade över fallen. Nu har jag bara en artikel kvar att omformulera med egna ord.

Redan fredag imorgon?! Vart tar tiden vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0