Tisdag

Jobbade till ett. Massa att göra. Så tiden gick väldigt snabbt. Men vi hann med mycket. Slutade ett, stack till gymmet å tränade överkroppen en timme, riktigt skönt å armarna var som spagettis när jag gick därifrån. Neah hade följt med Linda å Felicia hem, så det va bara jag å Kian. Vi satte oss ute på gården å spelade kort å pratade. Käkade glass gjorde vi med.

Vid fyra ringde Linda, så jag hämtade Neah, hon ville vara ute å Marcus å Kian skulle till fotbollsträningen så jag passade på att damma å fixa maten.
När vi käkat sysselsatte jag mig med mitt beroende. Candycrush. Marcus dammsög å barnen badade å duschade. Skönt när man har både och separat.

Vi fick hem vår hindersprövning idag, godkänd, så vi får lov att gifta oss iaf.
Så nu är det verkligen på riktigt. Ganska stort ändå, ger en lite ångest med, inte för att gifta sig, utan för att det finns de människor man hade velat haft vid sin sida. Men så är det ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0