Tisdag

Sov typ inget natten till måndagen, gjorde så sjukt ont i bäckenet. Så att träna bort smärtan var inget bra alternativ.

Blev att gå till kiropraktorn måndagsmorgon. Han sa att jag tänkte för mycket, å att jag borde kommit direkt. Men va fan det kostar 400kr per gång?! Å vi åker till Kroatien om två månader plus att det krävs jävligt mycket pengar till ett bröllop.
Men känns som jag inte har nåt val nu.

Åkte hem å sov efter jobbet, sedan kollade vi skräckfilm å käka chips.

Idag fick jag jobba över lite mer än två timmar, solade å kom hem å gjorde så lite som möjligt. Sedan lagade jag mat lax potatis/ morotsmos med räksås så gott å chokladpudding till efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0