Söndag

I fredes jobbade jag till tre. Marcus slutade halv, så han hämtade vildarna å när jag kom hem åkte vi å handlade. På kvällen hängde jag hos Linda, snackade skit å åt skit.

Siv tills halv tio på lördagen, sedan åkte vi runt till olika cykelaffärer, köpte sedan nya cyklar till både mig å Kian, så då vart vi 7000kr fattigare, men fick bra rabatt å extra utrustning. Tänkte först köpt på biltema, men så blev det ju inte. Så blev ju lite dyrare, men förhoppningsvis så är ju cyklarna lite bättre med.
På kvällen drack vi vin.

Idag har vi vart på simskola stadsbondgården å fotbollsträning. Så hunnit med en del.
Neahs vante blev äten på av en häst. Å jag fick klättra in i hagen för att få tillbaka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0