Söndag

Igår jobbade jag 8-16.30, sedan cyklade jag en runda, resten av familjen var på bio. När jag kom hem packade vi ihop picknick å begav oss till ön, gick en bra bit genom skogen upp pp ett berg, där vi såg utför hela skogen å sjön, där åt vi kvällsmat. Så himla mysigt. Privade att jogga lite med, men mitt bäcken funkar inte alls, å det är så jobbigt, att springa är min tErapi. Sedan åkte vi hem igen. Jag å Marcus kollade på Sune i Grekland, den var helt ok. Somnade tidigt å vaknade tio imorse. Riktigt skönt men känns som halva dagen har gått. 
 
Idag står simskoleavslutningen, karusellåkning och fotbollsträning på schemat. Riktigt underbart väder med!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0