Ont

Mitt bäcken e ju katastrof. Jag har provat att käka tabletter, funkade inte, provat att vila bort smärtan, funkade inte. Igår bestämde jag mig för att jag ska prova att träna bort smärtan. Provade att jogga igår, i sakta tempo typ fem minuter per km. Joggade tre sedan gjorde det för ont( plus en km som uppvärmning)
Idag tänkte jag att jag ska gå en runda, så gick ner till stranden, men hur kul e det att gå?!, så joggade typ 2,5 km. Sedan körde jag intervallträning i en km. Sprang så snabbt jag kunde medan jag räkna till tjugo, sedan gick jag å räknade till tjugo. Osv. Gjorde ont. Gick lite å sedan joggade jag fyra km. Gick 4 km å joggade en km typ.
Tänkte smärtan kan ju knappt bli värre. Men hade fel som vanligt.
Så ont nu.
Har iaf hunnit med en fika med Cissi, supermysigt.

Ikväll blir det filmmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0