Onsdag

Jobbade till tretton. Sedan skola tre timmar, solade å stack inom Willys å hämtade ut tärnklänningarna, skickade tillbaka två då de var för stora. Kom hem öppnade paketet, däri ligger en klänning?! Plus en räkning på mer än vad en klänning kostar, trots att jag redan betalat, å dem lovade att det inte skulle kosta något alls. Ringde upp dem, då hade tydligen priset höjts sedan jag köpte de första, men jag skulle givetvis inte betala, å dem hade tydligen skickat klänningarna i separata paket.

Jag å Marcus lagade mat ihop, barnen var ute å lekte å när vi käkat allihopa stack han ut för att cykla. Jag fixade all disk, riktigt duktigt av mig, det brukar jag överlåta till Marcus annars. Barnen gick ut med katterna i koppel, så jag passade på att plugga lite. Men det går inte in, e ju inte så värst intresserade å nu har vi tre stora arbeten på en månad. Känns ju sådär kul.
Orkar inte satsa på nåt högt betyg iaf, är ju inget som jag ska använda mig av ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0