Måndag

Skulle jobbat till fyra. Men vem vill det när man har chans att sluta ett. Å eftersom det är jag som planerar, då tog jag chansen å korta ner min eftermiddag. Riktigt skönt, solade å gick en runda på stan innan jag hämtade vildarna. Ringde Jessica vid halv två, hon sa att hon skulle köra om trettio minuter till oss.
Å ändå hann jag hämta vildarna, baka chokladbollskladdkaka( hittade på eget recept som blev asgott) vika två maskiner tvätt, vattna, diska, kolla igenom posten, kränga godis å spela candy crush. Vispade även 2 dl grädde för hand. Fattar ni hur snabb jag är.

Jessica provade tärnklänningen, men vi bestämde oss för att byta till mindre storlek. Men det blev skitfint på iaf. Så nöjd.
Sedan fikade vi å snacka skit.

Bjuder på en osminkad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0