Måndag

Jobbade till ett idag. Stack till hm, köpte skor, en klänning å en keps. tydligen hade någon kört sen 4,5 meter hög lastbil under viadukten, som är 3,5 meter hög. Inget ovanligt att det händer. 
 
Före jag hämtade lillfisen solade jag. Hämtade henne, som bara var nöjd med skorna. Resten var inte fint. Ringde hem Kian, som genast stack hem till en kompis. Först stack jag å Neah till willys hämtade ut ett paket å Neah säger till kassören ( som är rött frminin) jag trodde du var en tjej, å han svarar jaha trodde du det å jag skäms. Sedan cyklade Jag å Neah in till stan, bytte kepsen å klänningen, mot en annan keps å en tshirt istället. Sedan kollade vi affärer hittade dn skjorta till Marcus, han fyller ju år snatt. Eftersom den var dyr å i en affär med tre dagars öppet köp( varför har alla de dyra affärerna aldrig långa öpper köp) å dem sa att den var liten i strl å det fanns bara en kvar. Så ringde jag ditt Marcus så han fick prova. Så där försvann den överraskningen. 
 
sedan stack vi hem, lagade mat å åkte å hämtade min å Kians nya cyklar blev skitnöjd med min sjösa'la kornelia, när snubben sa att han skulle hämta kornelia, skojade jag å frågade om msn fick med en tjej på köpet, men det fick man inte. Skittrevligs var deM iaf. Tyvärr hade dem bytt stång till Kians sadel, så den går inte att sänka, så vi går ringa å klaga imorgon. 
 
Idag måste jag plugga har skjutit å skjutit på den där jävla artikeln som ska läsas å skrivas ner med egna ord för att kunna redovisas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0