Glass

Neah gick tyvärr inte vidare till nästa nivå på simskolan, fast det visste vi redan dels har vi knappt vart där plus att hon inte lyssnar alls. Tredje gången gillt hoppas vi på nu. 
 
efter simskolan var det dags för tivoli. Dem fick åka fem ggr var, Kian var riktigt klantigt ramlade hur många ggr dom helst. 
När vi åkt färdigt stack vi till torget å käkade glass. Första gången iÅr. Bråkade med Kian hela vägen hem, känns sim det är det ända vi gör nu. Vi lämnade av honom hemma å istället för fotbollsträning rymde han till Isak, jag å Neah cyklade till Eurostop. Jag shoppade två skärp. Oxå hittade jag Jättefina skor till Neah som jag ska köps imorgon i stan. Nu är vi på lekplats å tar vara på sista solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0