Sovande ungar

Igår hanns det med mycket. Åkte till Varberg hälsade på min farfar. Börjar ju bli lite bättre på det där. Han var ju min favorit när jag var liten å vill att vildarna ska ha fått lära känna honom. E ju snart 90 så man vet ju inte hur mycket tid som finns kvar.

På vägen hem körde vi inom Marcus mamma fikade å lämnade av lillfisen.

Hemma gjorde jag mig iordning. Dax för tjejkväll. Jag Jessica, Tina,Fia, Lisa, Emma och Linda käka på wildwest. Sedan drog vi som inte var på tjocken in till stan. Det beställdes in Kamikaze å alla samtidigt; Va fan smakade det såhär. Det var ju det man alltid drack förut å älskade. Skrattade som fan, synd att de flesta är lite för kära i mobilerna. Men annars en sjukt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0