Ny månad

Alltid mest för oss att göra vid månadsskiftet. Alla lönelappar som ska kontrolleras å all tidsregistrering. Så dagen gick sjukt snabbt. Tittade på klockan två ggr å sedan var dagen slut.

Hämtade Neah med kompis på dagis. Hon är allergisk, så skulle ge henne medicin före jag tog med henne. Precis när jag öppnat flaskan å skulle hälla upp hoppar Neah under mig så jag tappar flaskan sp nästan allt åker ut, kladdig sirap över hela mina kläder å golvet. Var en helt ny flaska med. Var typ 3 cm kvar i flaskan. Så fick ringa mamman å berätta, så hon inte trodde jag hade överdoserat. Pinsamt. Vilda ungar!!

Så har vart väldigt lugnt hör hemma. Alla har lekt ihop å nu är dem ute. Så skönt när de har kompisar med sig hem.

Funderar på att springa en runda sedan. Hade vart skönt, får se om benen pallar efter gårdagen bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0