Dålig dag

Strulig dag idag. Tjafs om onödiga saker på jobbet. Å lite andra struliga grejer.

Hämtade ungarna vid ett halv två sedan hem. Pratade i telefon å grät massa. Vet inte varför men tårar e ju bra ibland.

Efter vi lekt å käkat mellanmål. Sprang jag en runda medan Neah cyklade. Kian var ute på skolgården med massa kompisar under tiden. När det började regna tröttnade Neah å stack hem till mormor. Skönt att springa i regn brukar inte göra det.

När hag var färdig gick jag med över till mina föräldrar. Ringde Kian å sa att jag gick hit. Marcus ringde på väg hem från jobbet, frågade om han med skulle komma över. Jag sa att han kunde sticka hem. Tur var väl det. För Kian passade på när det var ff. Hade dragit hem fem kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0