Tisdag

Igår slutade jag ett. Stressade till mötet på skolan. Som gick helt ok. Sa knappt något alls.

Sedan tog Kian med sig en kompis hem. Dem lekte å jag städade.

När Marcus kom hem drog vi ut å käkade hamburgare, efter det gick vi på föreläsning Ola Skinnarmo. Om du sätter gränser för vad du kan göra, sätter du oxå gränser för vad du gör eller nåt sånt. Han var bra iaf.

Sedan kollade vi Johan Falk film och sov.

Idag har jag jobbat till tre, vart på simskolan med Kian oxå fikade jag å han, för att fira att han klarade sig till nästa nivå.

Sedan har vi(Marcus) lagat mat å lagt vildarna. Han stack å repade å jag stack ut å sprang.

Barnen lämnade vi helt ensamma med min lillasyster.

Sprang bara 5 km. Men pallade inte värma upp å sprang för snabbt i början så sträckte ljumsken. Så ville men vågade inte springa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0