Knäpp

Jag tjatade på Neah; knäpp jackan, knäpp jackan sa jag.
Hon; jag hörde vad du sa!!! Knäpp, knäpp, det är du som är knäpp!?

Ha ha dom jag skrattade.

Slutade halv två idag. Gick en runda på galgberget innan jag cyklade hem. Käkade å mös med Neah, killarna skulle till simskolan. Så precis när jag höll på att somna. Tänkte jag, det är när man absolut inte orkar, som man ska träna. Så lämnade fisen å joggade en mil i ganska lugnt tempo. 50.40 min, inte så bra tid,men när jag stannade var jag knappt trött. Kände att jag kunde sprungit lika långt till. Så skönt!!

Man behöver det när man bara sitter stilla på jobbet som jag gör.

Nu duscha, sedan natts vildarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0