Tisdag

Inte orkat uppdatera.
I alla fall så jobbade jag till halv två sedan sjukskrev jag mig. Orkade inte jobba mer med ryggen. Så istället gick jag hem till
Mina föräldrar lånade en bikini av Sanna å la mig i solen. Hämtade vildarna vid fyra oxå tvättade jag. Sedan åkte hela familjen å kollade på Kians fotbollsträning.

I fredes gick jag å lämnade Kian vid åtta, efter det gick jag en å en halv mil på 2 timmar typ. Gick längs hela östra stranden vad fint det är precis i slutet där fylleån å havet möts strand i mitten å vatten på två sidor.
Sedan gjorde jag så lite som möjligt tills hag hämtade vildarna.

På kvällen bjöd jag in oss till Malin å Jonas ( Kians klasskompis föräldrar) där vi drack lite vin å snackade skit tills klockan blev halv tolv. Neah hade däckat för länge sedan men Kian vart klarvaken. Super trevligt var det iaf!

På lördagen firade jag å Marcus vår sexårsdag. Vi lämnade vildarna hos mina föräldrar vid elva. Sedan gick vi till handikappsbadet i görvik hade picknick på vår sten. Mysigt å skönt å gott. Sedan gick vi hela vägen hem igen. Sammanlagt 2,7 mil. Inte illa på en dag. Kändes i fötterna. Av Marcus fick jag skor i present. Av mig fick han inget.

På kvällen var det mindre roligt.

I söndes hämtade bi ungarna vid elva. Jag orkade inte vara hemma så gick ut å gick i två timmar. Minns faktiskt inte vad vi gjorde mer den dagen.

Igår jobbade jag till ett. Neah hade kompis med hem från dagis bås full rulle hemma till fem vmen vi var ute mycket med. När hon gått hem. Sprang jag tre km. På helt ok tid 13,09. Vågade inte längre för ryggens skull. På kvällen var det mest mys

Idag jobbade jag till två. Hämtade vildarna å handlade ggr två plus tvättade. Marcus repar ikväll och för mig blir det dh.

Insett att jag aldrig mer ska ta på mig att vara förälder iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0