Tisdag

Mer än en vecka sedan jag skrev. Mycket sim gjorts i tisdes slutade jag två. Hade utvecklingssamtal med Kian. Det gick bra. Sedan var vildarna ute å lekte i det fina vädret. Vet att vi gjorde något, men minns inte vad.

På onsdagen jobbade jag till halv fyra. Var ute å sprang. Å på kvällen var Malin å patrik här å vi käkade pizza. På torsdagen jobbade jag till fyra. Sedan drog vi å handlade oxå packade vi inför Mölle resan.

På fredagen ringde de från skolan. Kimmie hade rivit Kian i ögat så blev läkarbesök istället för jobb. Såg ok ut, men fick antibiotika salva. Sedan stack jag hem packade det sista.

På vägen dit åkte vi inom utsikten i Båstad. Så mysigt. Sedan käkade vi glass i hamnen i Mölle. För att sedan åka upp till stugan. När vi packat upp gick vi en promenad i skogen. Fångade grodor och lekte. Jag å Marcus sprang en runda med. Sedan somnade vi i soffan medan ungarna kollade film. Mysigt.

På lördagen var vi först på stranden i två tre timmar solade å fångade massa krabbor å hade picknick. Sedan åkte vi till Kullaberg käkade glass klättrade på klippor gick på upptäcktsfärd å klättrade ner i en grotta med hjälp av rep. Oxå hade vi picknick igen. Efter det åkte vi å badade i badhuset. Sedan blev det grillning och mer grodjackt i skogen. Fångade även några paddor. När vildarna somnat gick vi ner till hamnen å kollade på solnedgången. Sedan blev det chips dip godis mm å melodifestival.
Helt underbar dag.

På söndagen åkte vi till stranden solade å jagade krabbor å sprang på stenarna. Självklart hade vi picknick. När vi tröttnat på sol åkte vi tillbaka å städade stugan för att åka hem. Helt underbar helg.
Hann med en morsdagsfika och handling på kvällen.

Igår jobbade jag till ett. Sedan fick vi besök av Carro med Nova och Nelly. Tjejerna lekte skitbra. Å vi satt å snacka skit. Trevligt.
På kvällen fick jag rycka in å jobba.

Idag jobbade jag till två. Tränade å köpte ny mascara. Sprang på en gammal klasskompis så blev lite skitsnack innan jag stack hem å käkade. Sedan över till Linda fikade å hämtade Neah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0