Onsdag

Har vart underbart väder nu i två dagar. Igår jobbade jag till två. Sedan hem oxå cyklade vi till stranden. Neah tog årets första dopp. Med kläder på. Inte så uppskattat av oss. Men det var iaf härligt å ligga å sola.

På kvällen satt min lillasyster barnvakt å jag å Marcus gick ut en runda gick 1,2 mil. Skönt. Men gjorde lite ont överallt den sista biten.

Idag har jag vart ledig. Vaknade vid halv nio å väckte Neah vid nio. Kian vart ju redan uppe. Sedan gjorde vi oss i ordning packade matsäck å stack ut. Först bibblan sedan br å efter det tåg lekplatsen. Mysigt. När vi haft picknick mötte vi upp Petra oxå fikade vi å snackade skit. Kians kompis kom å hämtade honom å Neah var med oss å käkade glass.

Var hemma vid fyra å tryckte i oss lite att äta. Sedan iväg igen. Neahs sista dans idag. Så nu sitter jag här å väntar på att den ska sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0