Onsdag

I måndes stack jag från jobbet vid tio. Skulle till läkaren. Han skrattade åt mig när jag beskrev min PMS å sa prevalax eller vad det nu heter e verkligen något för dig.
Drog till Apoteket men var tvungen att beställa tabletterna.

Sedan stack jag hem, tvättade å städade in till stan å bytte ett par av byxorna som Marcus fick av mig. Pallade inte jobba mer, kändes inte så lönt. Så skönt, hann så mycket av dagen. Tänk om man kunde sluta vid elva varje dag. Hade vart perfekt. Funderar faktiskt på att gå ner lite i arbetstid. Men får se hur jag gör.

Igår jobbade jag till två, tränade å sedan hämtade jag vildarna. Lagade mat å sen var det dags för Kians fotboll.
Jag å Neah gick å käkade glass. Hon sa mamma nu är detta vår hemlighet. Vi berättar inte för någon.

Idag har jag vart ledig. Min sista lediga ons. Skönt. Vart över hos Malin på en kopp the å lite skitsnack. Kom försent till skolan för att Neah tjurade, så Kian hade resan gått hem. Å undrade vart vi var. Men hittade honom. Han hade letat hos mormor. Sedan har jag gjort så lite som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0