Måndag

I lördes var jag å Neah i stan, shoppade upp typ tretusen, mina sista pengar hade en femma kvar på kontot när jag lämnade stan. Men hade ett par nya löpskor, varsin onepiece ala kapahl till vildarna två tröjor, ett par trosor till mig å två paket the med mig hem. Käkade glass på torget gjorde vi med. Gott. Oxå gick vi inom noll tre fem å sa hej till Vicki.

På vägen hem sa Neah att hon ville leka med Nova och Nelly, så ringde Carro å bestämde lekdejt. Var dock inte så lätt att cykla med en hand, prata i telefon med en unge å hundra påsar på cykeln. Tappade en påse två ggr. Försök balansera cykeln med allt ovanstående på med en hand samtidigt som du pratar i telefon å försöker plocka upp en påse från marken.

Blev en snabbis inom Willys för att köpa hello Kitty kakor å mjölk.

På kvällen kom Malin Katrin å Patrik över blev lite fest å spontan utgång för min del. Så roligt.

Sov fyra timmar å sedan full rulle på söndagen, jag å Marcus gick en å en halv mil. Till östra längs hela stranden å hela vägen hem. Mysigt. Sedan bakade jag rabarberpaj å kokade kräm. Fick massa rabarber av grannarna. Efter vi grillat kom mina föräldrar å min moster över på fika.

Idag har jag jobbat till ett. Sedan möte med Kians skola. Å efter hag hämtat lillfisen blev det glassätning. Efter det har vi umgåtts lagat mat osv. Nu e jag helt slut. Funderar om jag verkligen orkar springa ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0