Tisdag

Inte orka skriva. Minns inte riktigt vad man hittat på heller. I torsdes sprang jag iaf en runda efter jobbet. Tränade lite intervall. Men sprang bara tre km.

I fredes slutade jag halv ett orkade inte längre. Så gick till stan, shoppade lite. Påskpyssel å beskydd till Kian blandannat. Sedan gick jag till skolan, pratade med lärarna å hämtade Kians läxa. Han hade redan blivit hämtad å åkt till hbg. Efter det hämtade jag Neah oxå inom maxi å hämtade ut ett paket innehålandes en tröja till mig. När vi kom hem, slängde vi i oss mat å bär Marcus kom å åkte vi till hans mamma. Käkade kvällsmat å lämnade av Neah där. Så vi fick en barnledig helg. När vi kom gick vi ut en runda oxå handlade vi lite. Gick mer än en mil den dagen.

I lördes sov vi till halv nio. Käkade frukost oxå åkte vi till Falkenberg, Marcus köpte snowbord å jag köpte ett doftljus som kostade 179 kr. Å jag som annars är sådär dunsnål. Men det luktade så gott. Kollade lite på film hos Andy innan vi åkte hem. Shoppade lite i Halmstad med. Lagade sen mat oxå gick vi på bio. Såg hungry games efter filmen gick vi hem till Malin å Kalle drack vin å skrattade.

På söndan vaknade vi vid nio. När Neah kom hem stack Marcus med henne till simskolan, medan jag storstädade. Efter det gick vi till stationsparken å lekte å käka glass. När vi tröttnat gick vi till mina föräldrar oxå hämtade vi hem Kian. När vi tröttnat på att vara ute gick vi hem. Kian ville bli klippt så det blev han. Kort på sidorna oxå rakat ett kryss på ena sidan å tre sträck på andra. Han blev nöjd. Å Neah ville klippa sig likadant. Det ville inte jag. Men lovade att klippa henne dagen efter.

Så igår när jag hämtat hem dem från dagis, var det hennes tur. Å det var ju bara att lyssna på henne hur hon ville ha det, det skar i mitt hjärta att raka av hennes lockar. Fick henne iaf att vara raka ena sidan. Å hon var så nöjd.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/501600/images/2012/pic_195773202.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/501600/images/2012/pic_195773202.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0