Söndag

Jag börjar nog bli vuxen insåg det efter besöket på skopunkten. Då jag hittade så fina skor, tolv cm klack typ å sköna. Provade provade å gick med dem massa. Men köpte INTE dem, då jag insåg att jag kommer typ använda dem några få ggr, sedan kommer de stå där med alla andra å samla damm. Nog det vuxnaste jag gjort. Vet inte om jag ångrar det. Däremot köpte jag fem par skor, å inte ett ända par till mig. Utan bara till vildarna. Kostade 371 eller nåt sånt. Å konstigt nog tyckte jag inte det var billigt. För fem par skor. Men inte konstigt när jag sist köpte gummistövlar för fjorton kronor styck.

Vi gick sedan hem, vi gick dit för den delen med så avverkade nog minst en å en halv mil. Köpte en ny lampfot på vägen hem med. Sedan stresskäkade vi för att hinna fika hos min mamma. Sedan lekte vildarna här ute. Å jag impuls köpte en soffa. Å inte bara soffa utan fåtölj å sittpuff oxå. För trettontusen. Oxå tycker jag att det är dyrt med fem par skor för under fyrahundra. Men så sjukt trött på vår soffa. Å inte kul när en del vänner köper exakt samna möbler å inreder med samma färg. Så det känns som att komma hem till sig själv, när man hälsar på. Så nu längtar jag efter den. Så om någon vill ha en gratis stor svart divansoffa fyra år gammal gratis så säg till. För vi vill bli av med skiten.

På kvällen kom Tobbe å Jossan över vi käkade tacos å spelade kort. Riktigt trevligt.

Idag vaknade jag väl runt åtta. Käkade duschade lämnade Neah, som skulle på simskola med min mamma oxå stack jag å Kian å mötte upp bästaste Sara med ungar. Hade en jättemysig dag, som tyvärr gick alldeles för snabbt.

Å ikväll har jag vart hos Malin, vilket var för längesedan sist. Så det var roligt. Impuls köpte nya gardiner oxå precis före jag drog till henne kunde inte bestämma mig så köpte båda. Men det blev fint i sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0