Söndag

Igår drog jag in till stan vid tio. Efter nån timme kom Marcus å ungarna in med å Johan. Shoppade några tröjor å ett par byxor.

Oxå fikade vi på skånskan. Marcus fick fråga om vi fick ta med McDonalds mat in där, för ungarna ville ha det. Och det var faktiskt ok.

Sedan lämnade jag Kian på fotbollen oxå åkte jag å grattade min syster. Marcus åkte å grattade din syster å mamma å Neah följde med honom.

Sedan käkade vi middag hos mina föräldrar. På kvällen kollade vi på nån skräckfilm.

Idag vaknade vi ganska tidigt. Vid nio drog jag hemifrån för att springa en runda. Kände att det igentligen inte var bra, med tanke på sprickan i min fot.
Men trots det sprang jag på min bästa tid som jag mätt 24.35 min på 5 km å 34.13 på sju km. Helt ok tycker jag. Borde klara en mil på under femtio minuter innan sommaren. Iaf om foten läker.

Marcus å Neah stack till badhuset å Kians kompis kom över. Dem lekte en stund, sedan kom de inte överens så vi körde hem honom.

S
Åkte över till Jessica å Jocke med fika å klämde på hennes tjocka mage medan ungarna lekte.
Efter det köpte vi kinamat.

När vildarna somnat ringde Sara å sedan flög två timmar iväg.

Har lite ångest över min nya soffa. Den kommer imorgon. Å jag e skitrödd att den inte går att få in genom dörren n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0