Söndag

Spontanåkte till Landskrona å hälsade på Sara igår. Riktigt roligt å träffa henne å snacka av sig å lyssna på hennes problem. Skulle ta det sista tåget hem. Men bestämde mig för att ta det halv elva i stället. Så tog det. Men då vart slutdestinationen hbg. Så satt fast i Helsingborg en timme. Alltid roligt att sitta på en tågstation. Var övertrött när jag väl kom hem vid halv två.

Idag har vart en bra dag. Gick upp vid tio, käkade oxå gjorde jag all veckans träning. Sedan tänkte jag att det kan ju knappast bli värre i foten, så jag sprang tre km. Gjorde skitont varje gång jag satte ner foten. Men med vilja kommer man långt. Dålig tid 15,06. Å kan nu i efterhand erkänna att det inte var så smart. För foten blev verkligen värre

Vart å hämtat hem Kian med och läst ut en bok. Handlat massa kakor, det var ju rea å lagat mat. Oxå har vi myst massa typ fått tusen pussar av vildarna. De pussattackerade mig. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0