PMS-djävul

Inte orkat skriva i veckan. Inte orkat göra något. Haft ont i foten å PMS.

Jobbade till två i tisdes, sedan tränade jag å efter det var det simskola. Marcus repade på kvällen å jag läste saga å mös med vildarna.

Onsdan var jag ledig på, så jag å Neah var på pippilekplatsen hela förmiddagen, träffade Carro å hennes vildar där, så lekte med dem. Var hemma till lunch å vid ett kom Felicia å Linda över, så Neah å Felicia lekte å jag å Linda umgicks. Kian fick inte vara med tjejerna.

I torsdes jobbade jag till tre. Hämtade Kian som tog med sug en kompis hem. De lekte å jag slappade å tvättade. När Marcus å Neah kom hem. Gick jag å Kian i å lämnade hans kompis. Vi köpte en ros till Marcus, för att muntra upp honom. Sedan lagade vi mat å lämnade ungarna hos min mamma. Oxå åkte vi å tankade å fikade på Statoil, för att få lite tid för varandra.

Kom hem å fick ett omoget sms an Nicklas så ringde å bråkade med honom. Han e så fruktansvärt omogen å jag e så trött på honom han lever i sån fantasi värld å förstår å vet inte ett skit om verkligheten. Å jag e så trött på art han kan bete sig hur som helst.

E ganska trött på skolan med, e sån ond cirkel å jag vet inte hur man ska bryta den. Känner att Kian får mer skit än vad han förtjänar. Pratar med dem men det blir ingen förändring. Å hatar att man alltid ska behöva kämpa så jävla mycket.

Igår köpte vi vin å räkor. Skulle försöka ha myskväll, men båda var för trötta. Så somnade vid tio. Å jag mådde skitdåligt för allt med skolan, å allt med Nicklas å jag vill bara ge upp. Å Marcus känner sig med maktlös å utanför, för han har ju ingen laglig rätt å får inte vara med.

Å allt detta kommer samtidigt med min mens, å jag har värsta pmsen, blir som om jag är besatt, klarar inte av mina hormoner alls.

Så hela morgonen har bestått av bråk mellan mig å Marcus för all jävla skit tar så mycket på allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0