Måndag

Slutade ett idag, hämtade vildarna oxå cyklade vi till jysk. Där köpte vi kläder till stolarna, blev skitsnyggt, pallar dock inte fota.

Sedan tänkte jag att vi kunde pka inom citygross å köpa fika. Men eftersom jag totalt har misslyckats med allt vad barnuppfostran heter, så var det ingen lyckad ide. De jagade varandra skrek osv. Sedan hittade Neah en ballong, Kian ville med ha så hon gav den till honom, sedan frågade hon i kassan om de hade fler. Vilket fanns i början av affären. Så dem gick dit. Men då skulle ju såklart Kian ha den nya finare ballongen å Neah blev ledsen å grät å jag höll på att betala, sp kunde inte springa dit. Så hon drog å jag blev arg på Kian. Det slutade med att jag flippade, stampade på deras ballonger. Men missade å stampade hårt ner i betongen. Så nu har jag riktigt ont i foten.
Vi skulle haft picnick oxå skulle vi leka på en lekplats. Men tyckte inte dem förtjänade det. Så vi fikade på asfalten å cyklade hem.

Inte mycket mer vi gjort idag, tvättat, hämtat ut paket å hälsat på min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0