Lördag

Vaknade tidigt idag. Så vi far redan hunnit käka å klä på oss. Funderar på att gå å sola. Kanske ta ut lite pengar åt Marcus, eftersom jag tömt hans konto.

Igår hade vi fredagsmys med vildarna, käkade popcorn å kollade på smurfarna.
Var så fint väder igår, så efter jag hämtat dem på skola å dagis gick vi å köpte glass å satte oss i solen å åt. Sedan hängde vi på lekplatsen, lekte av oss lite. Gick hem åt mellanmål och gick till maxi. Jag handlade å vildarna var i minihuset. När Marcus slutat kom han dit. Vi hann med en runda på eurostop, innan vi åkte hem.

I torsdes jobbade jag länge, till tre tränade, hämtade Kian satte igång tvätt. Sedan sprang jag en halv mil på 24,50. Helt ok. Var ganska slut sedan. Lagade köttgryta, så gott fick koka i typ åttio minuter. Så hann till och med dammsuga under tiden. Marcus å Neah dammade å fixade sallad.

Idag har Kian fotbollscup. Marcus följer med honom. Jag å Neah ska till pippilekplatsen å sedan till skopunkten. Jag måste kolla lite skor. Abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0