Fredag

Inte orkat skriva på hela veckan. Börjar ju halv sju å slutar fyra. Så först hemma kvart i fem typ. Så inte mycket tid kvar av dagen.

I mindes tvättade vi, lagade mat å sedan var det typ läggdags.
I tisdes sprang jag en runda efter jobbet, sedan lagade vi mat å lekte med vildarna.
På onsdan hämtade Sanna. Neah på dagis. Jag mötte upp dem i stan. Köpte nya skor å gick till dansen. Sedan handlade vi å gick hem. Så stack hemifrån sex på morgonen å var hemma tjugo i sju. Så där gick den dagen.
Igår sprang jag direkt efter kursen, blev lite mer än sex km, riktigt skönt. Marcus fixade maten å jag fixade sallad. När vi käkat, spelade jag å Kian twister, sedan var det läggdags för dem.
Idag har vi handlat, gjort egen pizza å haft fredagsmys. Läste saga med för en gångs skull. De tycker numer att det är jätteroligt att åka till maxi, dem har ju byggt nytt minihus.

I helgen blir det massa födelsedagsfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0