Fredag

Hade möte igår på skolan. Gick väl sådär.

Efteråt lagade vi mat å ungarna var ute å lekte. Sedan käkade vi å pratade massa. Marcus å Kian cyklade till jula, å jag å Neah mös hemma.

När Neah lagt sig å Marcus läste saga för Kian stack jag ut å sprang en runda, blev sex km, varav en var konstant uppförsbacke. Sjukt jobbigt att springa i uppförsbacke så länge. Men bra träning.

Idag stack jag från jobbet vid tolv. Träffade Malin, Tina, Mange, Anna å nån annan tjej. Fikade på Roberts, roligt att träffa dem igen.

Sedan hämtade jag vildarna. Bråkade med Kian om läxan som han inte alls ville göra. För han hade bestämt att han skulle spela data.

När Marcus kom hem vid tre stack vi till maxi så mycket folk. De hade nån nyöppningsevent, så barnen fick popcorn å dricka. Det var tigrar å elefant å nåt annat djur som delade ut dem. Oxå fick man ballonger, stod en tjej å gjorde dem, Kian valde en sköldpadda å Neah en tiger.

När vi handlade var dem i minihuset. Lyckades handla för femtonhundra på något konstigt sätt. Men men blir ju lite för dyrt ibland, å vi handlade inte så mycket heller.

Ikväll ska Marcus ut, så jag å vildarna kollar film äter äppelskivor å chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0