Torsdag

Veckan har sprungit iväg, fattar inte hur folk hinner med att göra så mycket som dem värkar göra..

I mÅndes hämtade jag Kian starx efter ett, sedan hämtade vi fislisan, tog bussen till stan, bytte Kians gummistövlar som redan gått sönder, sedan käkade vi på mcdonalds å gick hem. Sen var dte typ kväll.
marcus å jag kollade på sons of anarcy, sedan var den dagen slut.

På tisdagen slutade jag två, jag å Birgitta tränade, sedan hämtade jag Kian runt tre, hem packade om å gick till simskolan, var hemma vid fem, Marcus å Neah hade precis kommit, vi fixade mat tillsammans, sedan vart det typ läggdags för vildarna.

Igår hämtade jag Neah strax innan fyra, snabbhandlade, stressade hem samtidigt som jag ringde hem Kian, Packade om Å kian fixade smörgåsar till honom å Marcus, jag å Neah stack till träningskompaniet, där Neah har börjat på dans, Samtidigt hade Kian sin fotbolls(läs bottning) träning. Var hemma efter sex, stresslaga mat, Marcus å kian komn vid halv sju, käkade ihop, sen var dte läggdags. Hann duscha medan marcus la dem, sedan kom Tobbe å Josefin Saga över. Saga dammsög golvetr efter alla matrester å var lycklig över det. Vi kollade på film, sen däckade jag.

Idag hämtade jag Kian fyra, stressade hem, skulle börja tvätta samtidigt, Hann förbereda maten innan Marcus å Neah kom hem. Sedan har vi käkat, tvättat, lekt å myst med vildarna. Å nu läggdags för dem.
Man hinner typ inget alls. 

Å då jobbar jag ändå inte heltid, jag kan inte fatta hur man hinner göra så mycket saker, känner att vi hinner typ inget alls. Å är konstant trötta.
Skylten i hallen stämmer iaf in.

Happy kids and tired parents lives here



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0