Tisdag

Hade verkligen ingen lust att gå upp i morse. Så hann precis i tid till jobbet. Hann med mycket idag. Tiden gick sjukt snabbt. Skulle behöva göra mer. Men eftersom scheman inte är klara, kunde vi inte planera mer. Blir bara onödigt jobb då. Så sista halvtimmen låade vi ut. Stack å tränade istället. höjdenpunkten var att Charlotte gick på gåbandet så det luktade bränt fläsk.

På hemvägen körde jag inom grottan, köpte tre vita rosor till Marcus. Jag å Kian hade ju fixat en present tidigare. Sedan hämtade jag Kian, var en bra dag idag. Han ville leka Med Sebbe. Så jag frågade vilken dag är det idag, han svarade alla hjärtansdag. Å jag jo visst är det det. Men vilken dag? Han svarade tisdag, så jag sa vad händer då. Men det hade han ingen aning om. Men det är ju simskoledag.

Så just nu sitter jag på simskolan å kollar på. Före fikade vi. Inte konstigt att min träning inte ger resultat på mer än armarna, all skit jag stoppar i mig. Ökar både i vikt å centimeter. Men spelar inte så stot roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0