Söndag

Gick upp vid nio idag. Käkade å gjorde oss iordning. Vid elva tog vi varsin unge å stack ut. Marcus å Kian skulle fixa sina cyklar å spela fotboll å jag å Neah åkte till pippilekplatsen. Lekte en timme å sedan gick bi på loppis på katthemmet. Jag fyndade en rolig ABC bok å Neah köpte en stor delfin. 25 kr för båda.

Vid halv ett mötte vi upp killarna på fribergs. Käkade och fikade. Sedan cyklade vi till eurostop där fyndade jag två fina klänningar en för 75 å en för en hundring. Köpte även fyra par strumpbyxor för en tis stycket. Kian köpte ett fotbollsspel för 29.

Sedan lekte vi i lekhörnan ett tag. Efter det cyklade vi till Anderberg åkte linbana å gick i de två olika hinderbanorna. Gick ju sådär för mig hade 9 cm klackar. Roligast lekplatser finns ju på Anderberg.

När vi lekt färdigt körde vi inom en snabbis å hälsade på hos mormor å morfar. Sedan hem för att laga mat. Intensiv och mysig dag.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/501600/images/2012/pic_191285764.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/501600/images/2012/pic_191285773.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0