Måndag

Blev en del målande igår. Å lite pyssel och blev nöjd över resultatet. Självklart kollade vi på några avsnitt av sons of anarchy. Så kom i säng runt tolv.

Kändes ju inte jättebra när klockan ringde tjugo över fem. Men bara att gå upp och vara glad. Hann nästan med allt vi skulle på jobbet. Hoppas vi hinner mer imorgon.

Hämtade Kian klockan ett. Pratade med Christer om lite saker de var oroliga för. Sedan följde Kian med en kompis hem. Jag stack å hämtade Neah och vi cyklade till maxi, skulle hämta ut ett paket för hon hade fått en avi. Men det fanns ändå inget paket där. Konstigt. Så hon blev ju besviken. Sedan stack vi inom vårdcentralen. Både jag å skolan har försökt nå psykologen, så Kian kan få en tid. Men han svarvar aldrig å ringer inte upp. Så jag gick dit å var arg, å inom en halvtimme ringde han å vi fick En tid på torsdag. Äntligen efter minst två månaders försök.

Jag å Neah lekte å åt mellanmål å fixade tvätt. Sedan hämtade vi Kian oxå gick vi till kupan, jag letade efter gamla ramar, men hittade inga. Så vi gick hem. Juan stack ut direkt åkte pulka.

Nu har vi familjenys. Precis ätit kvällsmat. Och läst saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0