Lördag

Igår slutade jag ett, hämtade Kian oxå gick vi hem, tänkte hämta Neah, men ångrade mig å storstädade istället, så hämtade henne först vid tre. Tänkte att hon nog hade roligare på dagis plus att hon äter bättre (inte bra men bättre) där.

Kian fixade sin läxa medan jag fixade städet. När Neah var hämtade mös vi i soffan, neah satt å sov, rakt upp utan att luta sig mot något, jag filmade och vi skrattde som fan åt henne.
Vid fyra stack jkag å kian mot Jacob, neah stannade hemma, eftersom Marcus kom hem samtidigt.

Marcus fixade mat, jag pratde med Madde i telefon oxå spelade jag å neah senare bamsspelet. Tills vi vunnit en varsin gång.

När Kian blivit hämtad vid halv åtta, köpte vi pistagenötter, gjorde varm choklad å popcorn, sedan kollade vi på film allihopa, så vildarna kom först i säng vid halv tio, Men mysigt hade vi.


Idag fick vi väl sovmorgon till ungefär halv nio, käkade god frukost, typ hotellfrukost fast hemma. Fixade iordning oss, å drog å handlade på maxi, tvingade Neah att köpa en ny mössa, då hennes var storlek baby, hon har ju så svart att skiljas från sina saker trots de är försmå. Vilket alltid resulterar i bråk å tårar vid garderobsrensning.

Nu är Kian på fotbollsträning, marcus hos Kolle å jag å fislisan hemma.

Ikväll blir dte lekdejt för mig å jessica å Kian å Theo, Neah å Marcus drar hem till hans vänner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0