Ledig dag

Igår kom Johan och Linn över. Första gången jag träffade henne. Vi pratade inte så mycket eftersom vi kollade på nån film. Å alla var trötta. Tisdagen före jag ska vara ledig, är jag alltid trött på. Jobbigaste dagen att gå upp på. Plus att eftersom att jag ska hinna träna innan jag följer med Kian på simskolan. Så blir det lätt lite stressigt med.

Annars gjorde vi inte så mycket igår. Kollade även på ett avsnitt av sons of anarcy innan vi somnade.

Idag har jag vart ledig. Älskar min lediga onsdag. Den bästa dagen. Sov tills Kian väckte mig vid sju. Fixade iordning å käkade frukost. När Kian gått till skolan dammsög jag. För det behövdes kan jag lova. Man hinner ju typ aldrig städa. Finns ju viktigare å roligare saker att göra. Sedan gick jag å Neah till dagis, hämtade termo å sockiplast till henne. Ringde Petra oxå gick vi dit. Hon har ju vart i Afrika sedan augusti. Så så roligt att träffa henne. Även om hon hade en tråkig grej att berätta. Så jobbigt när nån Annan mår dåligt, man vet inte riktigt hur man ska göra/ vara. Hade iaf en mysig förmiddag där.

Hämtade Kian i skolan vid ett. Gick å handlade så ny har vi fixat alla hjärtansdag present till Marcus. Som vi gjorde tillsammans jag å Kian. Fislisan låg däckad i vagnen i trappen å vägrade vakna. När vi väl fick liv i henne passade vi på att träna lite ihop.

Nu ska vi på dans jag å Neah. För Kian e det dags för fotbollsträning.


Bild på Neah när hon somnat igår. Mer plats för nallarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0