Landskrona

Gick och lämnade Kian på stationen vid elva. På vägen dit pratade vi om hur han kommer vara när han blir 90 år, sedan insåg han att han skulle dö nångång då pratde vi om döden å att han inte ville dö och om varför man dör när man blir gammal. Jjag sa blandannat att när man blir så gammal så har man oftast ont överallt och ofta känner man att man är färdig å att alla dör när man blir mellan 80 å 100. Då sa han men jultomten då, han är ju minst 500 år gammal och mår bra varför får han leva så länge? Jadu vad svarar man på det? Han å Nicklas missade tåget tillbaka. Så dem gick hem till oss, medan jag gick å solade. När jag kom hem bestämde vi att vi skulle köra dem hem. Marcus skulle ändå träffa en kompis i hbg. Å jag bestämde mig för att åka till Landskrona. Ville träffa Sara. Så vid två var jag i Landskrona. Vi gick på museum, fikade å åkte hem till henne. Sedan pratade vi massa, finns ingen som förstår som hon. Åkte därifrån vid sex. Marcus hämtade upp oss på knutpunkten, sedan åkte vi inom Ikea. Köpte en dvdhylla. Som jag sedan lyckades bygga ihop fel. Som försvar sa jag att det borde vart du som gjort det till Marcus. Du gör alltid sånna här konstiga saker. Aja det blev rätt sen iaf. Nu har jag käkat godis så jag mår illa å lite till. Oxå kollar vi samcro. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0