Kväll

Shoppade lite fina grejer. Men Marcus orkade inte åka överallt jag ville. Så när vi häntat Kian åkte vi hem. Jag packade upp å sorterade. Hittade massa gamla ramar som jag målade om. Sedan lagade vi mat. Kian hade sockershock så efter maten skickade vi ut vildarna så de fick åka pulka. Vår snögubbe hade rymt. Fanns inte ett spår kvar av honom.

Jag gick över till mina föräldrar. Rotade igenom vinden å hittade lite gamla guldramar som jag ska måla om. Å lite andra grejer. Då det hade blivit mörkt kom resten av familjen över, Marcus ville ha kaffe. Så bu sitter vi här allihopa. Vildarna spelar yatsi med mormor. Å jag vill att det ska bli läggdagstid så jag kan måla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0