Helg!!!

Äntligen. Haft tre jobbiga dagar på jobbet. I onsdes gick jag in å jobbade på min lediga dag. Skulle ändå ha möte. Å för att ha en chans att hinna med. Var sedan med Kian på brottningen. Inte mycket mer man hann den dagen.

Igår jobbade jag sju till två. Sedan möte med psykologen. Han verkar jätte snäll iaf. Sedan hämtade jag Kian. Neah blev hämtad av farmor å faster. När de kom hem, stack jag till jobbet. Jobbade 16-19, för att försöka hinna. Sedan till maxi hämtade ut lite olika paket. En matta, två armband å lite krämer. Sedan kollade vi på paranormal activity. Den var sjukt dålig.

Idag har jag jobbat sju- tre. Å inte hann vi färdiga innan helgen ändå. Så mycket att göra. Å så mycket nytt å så många sjuka. Alla e trötta på allt kaos. Men är tydligen kaos i hela kommunen.

Blir fredagsmys med vildarna. Oxå kanske Petra kommer över. Neah gick ner till grannen, sa att hon ville leka med hunden. Så hade hon knackat på, blivit insläppt( första gången hon gick dit) slängt av ytterkläderna å frågat. Kan jag få något att äta?? Lite pinsamt, låter ju som hon inte får nån mat hemma. Sedan gick hon ut. Skulle leka. Men gick istället hem till mormor. Hon får ju inte gå dit ensam igebtligen. Kan tänka mig hur dem kommer springa över till sommaren.

Nu sitter båda hos grannen. Kollar barnprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0